2021(e)ko martxoaren 8(a), astelehena

Melissa katuaren gutuna

Okerra    

Kaixo, Melissa kontatu didate bakarrik egoten zeala etxean eta gustatuko ziten zurekin egun edo bezte bat gelditzea jolasteko edo arraina jateko eta beste gauz batzuk ere bai .


Jolas asko preparatu ditut adib. Arrapaketan, buztana ikutzen duna irabazi, zein askarro jan

eta nire askotan bakarrik gelditzen naiz eta ez daukat inorrekin jolasteko eta nahi baldin baduzu egun bat zure etxean eta beztean nerean eta galdera bat daukat zuretzat zure jabearekin ibiltzen al zea berarekin zergatik nik gauetan ikusten det badakit ez daukazula denbora asko berarekin egoteko.



Bezarkada bat nere partez AIO!!! ondo pasa


Zuzena

"Kaixo, Melissa: Kontatu didate bakarrik egoten zarela eta gustatuko litzaidake zurekin gelditze egunen batean jolasteko edo arraina jateko, eta beste gauza batzuk egiteko ere bai. Jolas asko prestatu ditu. Adibidez, harrapaketan buztana ukitzen duenak irabazten du, baita azkarren jaten duenak ere. Ni ere askotan bakarrik gelditzen naiz, eta ez daukat inor jolasteko. Nahi baldin baduzu, egun batean zure etxean, eta beste batean nerean gelditu gaitezke. Galdera bat daukat zuretzat: zure jabearekin ibiltzen al zara? Nik gauetan ikusten dtu. Badakit ez daukazula denbora asko berarekin egoteko. Besarkada bat nire partez. Aio eta ondo pasa! Abde

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina

ERREPORTAJEA: BOBSLEIGH

                           BOBSLEIGH                             PLANIFIKAZIOA A1) GIDOIA -Titulua -Azpititulua -Nola egiten den -Jatorria e...