2021(e)ko martxoaren 5(a), ostirala

Azterketak debekatzeko eskaera

Jokin BIldarratz Sorron

Hezkuntza Saliburua

Eusko Juarlaritza

Gasteiz


Jauna: 


Izarne Beloki Atxukarro naiz, Azpeitiko Auskalo Non kaleko 6-Bn bizi naizena, eta harremanetarako 666999222 telefono zenbakia edo izarne.beloki@ni.eus posta elektronikoa duena. Idatzi honen bitartez honako hau azaldu nahi dizut.


Aurten DBH-ra etorri naizen ikasle bat naiz, eta azterketekin beteta gabiltza. Asko ikasi eta buruan sartu behar dira gauza asko. Iruditzen zait azterketekin ikasleak agobiatu ikasleak azterketak susupenditu etab. Iruditzen zait azterketekin ikasleak agobiatu egiten direla, besteak beste suspenditu ditzakeezulako. Irakasleak egun berean hiru azterketa jartzen dizkigute eta ez dugu denborarik ikasteko, azterketak egin beharrean iruditzen zait aurkezpenak, lanak, projektuak egiten hobeto ikasten dela eta irakasleek hobeto baloratu ditzaketela ikasleen lanak.


Horregatik guztiagatik eskatzen dizut azterketak debekatzea.


Nire eskaera aintzat hartuko duzulako esperantzan, jaso ezazu nire agurrik zintzoena.



Azpeitian, 2021eko otsailaren 9an



izpt.





IZARNE BELOKI ATXUKARRO


iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina

ERREPORTAJEA: BOBSLEIGH

                           BOBSLEIGH                             PLANIFIKAZIOA A1) GIDOIA -Titulua -Azpititulua -Nola egiten den -Jatorria e...