2021(e)ko martxoaren 8(a), astelehena




 Kaixo, Melissa:

Enteratu naiz oso triste zaudela, zure bikoteak ez dizulako kasurik egiten. Nik badakit zer pasatzen den: zure bikoteak ez dizu kasurik egiten, eta, gainera, betik diskotekan dabil. Horregatik, proposamen bat egin nahi dizut, eta seguru gurekin etorriko zarela.

Hasteko, beti dago beste katar batekin, beti egoten da katar nazkagarri hori zuri adarrak jartzen. Gainera, beti mozkortuta dabil. Nik behin entzun nuen zu ez zarela ezer berarentzat, eta igual zaiola zu uztea. Esaten du oso nazkagarria zarela, nekatu egiten duzula eta, okerrena, esaten du berak zurekin segitzen duela zuk janaria prestatzen dakizulako. Badakit oso minduta zaudela, baina nik esaten dudana egia da, egia bakarrik. Gauza gehiago ere esan ditu, baina ez naiz gogratzen.

Horregatik, nik esaten dizut uzteko zure bikote nazkagarri hori eta gurekin etortzea. Gu astero, aste bukaeran, diskotekara joaten gara eta oso festa dibertigarriak izaten ditugu. Hondartzara ere joaten gara, eta horrelako gauza asko egiten ditugu. Espero dut nazkagarri hori uztea.


Muxu bat

Anas


iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina

ERREPORTAJEA: BOBSLEIGH

                           BOBSLEIGH                             PLANIFIKAZIOA A1) GIDOIA -Titulua -Azpititulua -Nola egiten den -Jatorria e...