2021(e)ko martxoaren 4(a), osteguna

MELISSA KATUARI GUTUNA

 Kaixo, Melissa:


Zer moduz zaude?Aspaldi ez gara ikusi baina, badakizu Janire Jimenez naizela, zure betiko laguna.

Ohartu naiz ez zaudela oso gustura zure nobioarekin, badakizu, kontableak aspergarri fama dute. Niri ere berdina gertatu zitzaidan Mixirekin eta oduan bikote berria aurkitu nuen, baina hori ere ez zen egokia eta moztu egin genuen. Zuri ere bikote berria aurkitzea gomendatzen dizut edo nirekin etortzea bizitzera. “Casa de solteras” izango da eta ederki pasatuko dugu.


Uste dut azken aldian biok gabiltzala tristuraz beteta eta orduan egingo al dugu bihar bazkari eder eta handi bat? baina biok bakarrik joango gara, bidali ezazu pikutara kontable aspergarri hori.


Gero erabakiko dugu batera bizi eta bidaia egin edo ez, ikusiko duzu zer ondo pasatuko dugun. Gainera, herenegun bi billete tokatu zitzaizkidan Mexikora egiteko bi asteko bidaia bat, joan eta etorri gainera. Ba, begira, nahi baduzu nirekin etor dezakezu. 14 egun eder pasa eta gero ikusiko dugu zer egin.


Espero dut nahiko duzula bazkarira etorri eta gero erabakiko dugu Mexikora joan edo ez joan. Nire agurrik onenak eta bihar arte!

Muxu potolo bat

Janire


iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina

ERREPORTAJEA: BOBSLEIGH

                           BOBSLEIGH                             PLANIFIKAZIOA A1) GIDOIA -Titulua -Azpititulua -Nola egiten den -Jatorria e...