2021(e)ko martxoaren 10(a), asteazkena

Lagunarteko gutuna Melissa katuari

 Kaixo, Melissa:

Zer moduz zaude? Ni oso oso  ondo nago!


Zure betiko lagun on Denis naiz. Konturatu naiz zure arratsalde triste horiek ez direla zure errua, zure nobioagatik direla.


Nik usten dut zure nobio oso oso azpergarria dela. Adibidez; zabor poltsetatik jaten duzula. Nirekin egongo bazina, afari, bazkari eta gosari ederrak edukiko zenituzke. Zure arratsalde triste horiek nirekin munduko dibertigarrienak izango dira!! Oporretan bidaiatzera joango gara nahi duzun tokietara!! Gainera, ni oso oso aberatsa naiz. Gainera zure nobioak adarrak jartzen dizkizu zure ahizparekin, zure amarekin eta zure amonarekin. Nirekin eztzaizu inoiz gertatuko hori. Ni gainera, oso inteligentea naiz, porsch bat oparituko dizut eta zure urtebetetzeak munduko onenak izango dira. Nire etxera etorriko bazinen bizitzera,  igerileku bat daukat, tennis zelai bat, ohe oso oso handia  nirekin sexsu harremanak edukitzeko.


Horregatik, guzti- guztiagatik gomendatzen dizut nirekin etortzea eta zure nobio oso aspergarria lagatzea.



Musu handi- handi bat!!!


Denis Etxeberria.


iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina

ERREPORTAJEA: BOBSLEIGH

                           BOBSLEIGH                             PLANIFIKAZIOA A1) GIDOIA -Titulua -Azpititulua -Nola egiten den -Jatorria e...