2021(e)ko martxoaren 5(a), ostirala

                                                                                                          


Jokin Bildarratz Sorron

Hezkuntza Sailburua

Eusko Jaurlaritza

Gasteiz


Jauna:

Maddi Aizpuru Begiristain naiz, Azpeitiko Auskalo Non kaleko 2-Bn bizi naizena, eta harremanetarako 666666666 telefono zenbakia edo madaiz2020@urola.eus posta elektronikoa duena. Idatzi honen bidez honako hau azaldu nahi dizut:


Dakizunez, ikasleok azterketa asko ditugu, eta batezere hilabete hauetan, Urtarrilean eta Otsailean. Nire ustez azterketak ikasteko ez dira modu ona, ikasi egiten dugulako eta hurrengo egunerako jada ahaztuta edukitzen dugulako, estresatu egiten garelako etab. Eta batez ere ikasleok garrantzi gehiena ikasketei ematen diegu azterketak gainditzeko. Aste honetan nire laguna etorri da nire etxera bere gurasoak lanera kanpora joan direlako. Biok azterketetan gaude, orduan jolasten ibili beharrean ikasten pasa behar izaten dugu eguna, eta ezin dugu beste lagunekin kalera atera, denok azterketetan gaudelako. Nire eta nire gelakideen ustez, egongo zen ikasleak baloratzeko beste modu bat: Proiektuak eginez, lanak eginez etab. 


Horregaitik guztiagaitik, ni eta nire ikaskideen partez azterketak debekatzea eskatuko nuke.


Omdo izan


Izpt.


MADDI AIZPURU BEGIRISTAIN


iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina

ERREPORTAJEA: BOBSLEIGH

                           BOBSLEIGH                             PLANIFIKAZIOA A1) GIDOIA -Titulua -Azpititulua -Nola egiten den -Jatorria e...