2021(e)ko martxoaren 5(a), ostirala

Azterketak debekatzeko eskaera

Jokin BIldarratz Sorron

Hezkuntza Saliburua

Eusko Juarlaritza

Gasteiz


Jauna:


Denis Etxeberria Beloki naiz, Azpeitiko plazan 7an bizi naizena, eta harramanetarako 255363 telefeno zenbakia edo denisetxeberria@gmail.com posta elektronikoa duena. Idatzi honen bitartez honako hau azaldu nahi dizut:


Urola ikastolako DBH 1F-ko ikaslea naiz eta azterketa gehiegi ditugu astero; gainero oso zailak izaten dira, azterketa egin eta gero dena ahazten zaigu. Adibidez, hurrengo astelehenean 4 azterketa ditugu eta, gainera, gai oso zaileak dira, oso urduri egoten naiz eta  ikasten dudan guztia ahaztu egiten zait. Orduan eskatzen dizut azterketak egin beharrean proiektuak egin, lanak eta antzekoak.


Horregatik guztiagatik, nik, nire gelakide guztien izenean, eskatu nahi dizut azterketak debekatzea.


Gure eskaera aintzat hartuko duzulako esperantzan, jaso ezazu nire agurrik zintzoena. 


Azpeitian, 2021eko otsailaren 8an                 

Izpt.





DENIS ETXEBERRIA BELOKI


iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina

ERREPORTAJEA: BOBSLEIGH

                           BOBSLEIGH                             PLANIFIKAZIOA A1) GIDOIA -Titulua -Azpititulua -Nola egiten den -Jatorria e...