2021(e)ko martxoaren 10(a), asteazkena

Melissa katuari gutuna

 Kaixo Melissa:



Zer moduz? Aspaldi ikusi gabe, dakizunez ni Elene naiz zure laguna. Ohartu naiz. Zure mutil lagunarekin ez zaudela oso gustura, kontableak aspergarri fama dute. Arratsaldeak bakarrik…. ia kasorik ez dizula egiten, aspergarria bakarrik egotea….. Gainera enteratu niaz hadarrak jarri dizkizula. Alboko auzoan beste bi katu ditu. Eta zu ergela bezala berarekin.

Ez litzaizuke gustatuko nirekin bizitzea? Ederki baino ederkiago biziko ginateke. Hondartzara joango ginateke, igerilekura, taberneta, bidaiatu egingo genuke, ez dakit niri iruditzen zait nirekin askoz hobeto biziko ziñaketela, ez aspergarri horrekin bezala. Egun osoa etxean bakarrik, iñor gabe.



Gainera aurrekoan ikusi nuen albiste bat esaten zuena: Sorteoan parte hartzen baduzu bidaia bat tokatzen zaizu New Yorkera eta 500€ tokatzen zaizkizu. Izena hartzen badut toka dezake sorteoa.

Zu eta ni abioian joango ginateke, sekulako barreak botako genituen. Ez zaizu sekulako plana iruditzen? Han New Yorken tabernetara, igerilekura, parkeetara…. Baina horretarako tokatu egin behar, ez dakit zergatik iruditzen zait tokatu egingo zaidala, ez dakit sena dut.

Egin aldezu inoiz horrelako bidaiarik beste zure bikote horrekin? EZ zait iruditzen.



Ba pentsa ongi eta espero nik esandakoa kontuan izatea




Besarkada handi bat




Elene Garagartza Segurola


iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina

ERREPORTAJEA: BOBSLEIGH

                           BOBSLEIGH                             PLANIFIKAZIOA A1) GIDOIA -Titulua -Azpititulua -Nola egiten den -Jatorria e...