2021(e)ko martxoaren 12(a), ostirala

HILKETA XOXOTEN

 Ekainaren 28an nire lagunekin gelditu nintzen plazan, arratsaldeko seitan, Xoxotera lo egitera joateko. Nire gurasoekin bazkaldu nuen, eta motxila prestatu ondoren, plazara abiatu nintzen gurasoak agurtuata. Lehena iristen plazara ni izen nintzen, bigarrena Josu, hirugarrena Maitane eta azkena Josune. Denok 18:00ak baino lehenago iritsi ginen eta bereala abiatu ginen.


Zazpi eta erdiak aldera iritsi ginen Xoxoteko gailurrera, eta gure kanpin dendak montatzen hasi ginen eta bukatutakoan afaria prestatzeari ekin genion. Zortzi eta erdiakaldera afaltzen hasi ginen eta bederatzik aldera bukato genuen eta ipun beldurgarriak kontatzen ego ginen arratsaldeko hamabi terdik aldera bukatu genuen ipuinak kontatzen eta Josuk oso ipuin beldurgarri bat kontatu zuen eta pixka bat beldurtuta joan ginen lo egitera. 

Goizeko bostakaldera pisagurarekin esnatu nintzen eta ez nintzen ausartu ateratzera beldurra neukalako, baina bostak eta erdiak aldera ia gehiago ezin nuen aguantatu eta atera egin nintzen. 


Pailaso hiltzaile bat ikusi nuen eskuetan motozerra batekin eta martxan jarri zuenean nire lagunak esnatu egin ziren motozerraren otsekin eta lurrean burni zati bat zegoen,Josuk hartu zuen eta buruan eman nahi zion baina eman baina lehenago lepoa moztu zion eta hil egin zen, gero nik hartu nuen burni zatia eta hil egin nuen baina zaurituta utzi ninduen, 2 ilabete geroago guztiz sendatu nintzen.

Ala bazan edo ez bazan sar dadila kalabazan eta atera dadila Azpeitiko plazan.


Ibai Galarza

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina

ERREPORTAJEA: BOBSLEIGH

                           BOBSLEIGH                             PLANIFIKAZIOA A1) GIDOIA -Titulua -Azpititulua -Nola egiten den -Jatorria e...